null
Steering wheel, furling mainsail, furling genoa, automatic pilot, sprayhood, bimini top, electric windlass, UKW, GPS-ploter,WiFi, radio-CD-USB, warm water, 220 V with battery charger, electric refrigeration unit, pilot books, bed clouthers, dinghy with padde, out bord motorm GPS-Ploter in Salon and Cockpit
Dodatne storitve
Dodatne storitve, ki se plačajo neposredno v marini ob vkrcanju.
Varščina (kavcija): za plačilo ob prijavi (check in-u) s kreditno kartico ali z gotovino
Varščina je zavarovana za primer izgube ali poškodbe najetega plovila
več podrobnosti.
Morda ni na voljo za vse države.
Neobvezno
od 71.43€ ¹
Trip Cancellation Cost Insurance
Odpoved rezervacije je pokrita za primer nenadne bolezni, poškodbe kapitana ali enega od članov posadke
več podrobnosti.
Morda ni na voljo za vse države.
Neobvezno
od 159.66€ ¹
¹ Cena brez DDV. Cena z DDV bo izračunana glede na državo stalnega prebivališča.
Ocene ladjarja (4)
C
Christopher
No kids, no crew, just me and you
Kurzentschlossen eine 40er Bavaria Cruiser aus 2008 gebucht. Die Yachtübergabe mit dem Basisleiter Miro war tatsächich die beste, die ich jemals hatte. Es wurde uns alles an Bord gezeigt, jede Kiste aufgemacht, die Segel rausgeholt, der Außenborder angeworfen. Es gab nichts, was nicht funktionierte -doch eines, der Zigarettenanzünder im Cockpit. Auf der Leli waren eine Vielzahl wirklich langer Leinen vorhanden, ein Reservekanister Diesel für den Fall des Falles, Benzinkanister für den Außenborder. An den Steuerständen Handläufe zum Festhalten... Das Schiff befand sich in einem excellenten Zustand, richtig sauber. Kleinigleiten, die mir unterwegs aufgefallen sind, wurden sofort behoben. Alles in allem TOP.
Nonostante le previsioni poco rassicuranti, è andato tutto bene. La sorpresa è stata la marina di Supetarska Draga che, scelta per la sua posizione a nord di Rab prometteva riparo dal forte vento da sud, si è rivelata in realtà molto esposta creando non poche problemi nell'attracco sotto forte vento laterale.
Julij è il mese più caldo in Novi Vinodolski s povprečno temperaturo 27°C (80°F) in najhladnejši mesec je Februar a 5°C (41°F). Mesec, ko je morje najtopleje, je Julij ko je temperatura morja 25°C (45°F).
Povprečne letne temperature v Novi Vinodolski
Sledeči graf prikazuje najvišje in najnižje povprečne temperature za vsak mesec v letu. Ravno tako kaže povprečno temperaturo površine morja.
Steering wheel, furling mainsail, furling genoa, automatic pilot, sprayhood, bimini top, electric windlass, UKW, GPS-ploter,WiFi, radio-CD-USB, warm water, 220 V with battery charger, electric refrigeration unit, pilot books, bed clouthers, dinghy with padde, out bord motorm GPS-Ploter in Salon and Cockpit
Dodatne storitve
Varščina (kavcija)
Vračljivo
: za plačilo ob prijavi (check in-u) s kreditno kartico ali z gotovino
1000€
Motore fuoribordo
Vključeno v ceno
--
Biancheria letto
Vključeno v ceno
--
Tender
Vključeno v ceno
--
Pulizia finale
Vključeno v ceno
--
Parcheggio
Vključeno v ceno
--
Safety net with installation
Neobvezno
:
90€
Zavaruj svoje potovanje
Bond Insurance
Varščina je zavarovana za primer izgube ali poškodbe najetega plovila
več podrobnosti.
Morda ni na voljo za vse države.
(Neobvezno)
od 71.43€ ¹
Trip Cancellation Cost Insurance
Odpoved rezervacije je pokrita za primer nenadne bolezni, poškodbe kapitana ali enega od članov posadke
več podrobnosti.
Morda ni na voljo za vse države.
(Neobvezno)
od 159.66€ ¹
¹ Cena brez DDV. Cena z DDV bo izračunana glede na državo stalnega prebivališča.
Ocene ladjarja
Sprejem
Postopek prijave/odjave
Pomoč med plovbo
12 oseb priporoča tega ladjarja
C
Christopher
No kids, no crew, just me and you
Kurzentschlossen eine 40er Bavaria Cruiser aus 2008 gebucht. Die Yachtübergabe mit dem Basisleiter Miro war tatsächich die beste, die ich jemals hatte. Es wurde uns alles an Bord gezeigt, jede Kiste aufgemacht, die Segel rausgeholt, der Außenborder angeworfen. Es gab nichts, was nicht funktionierte -doch eines, der Zigarettenanzünder im Cockpit. Auf der Leli waren eine Vielzahl wirklich langer Leinen vorhanden, ein Reservekanister Diesel für den Fall des Falles, Benzinkanister für den Außenborder. An den Steuerständen Handläufe zum Festhalten... Das Schiff befand sich in einem excellenten Zustand, richtig sauber. Kleinigleiten, die mir unterwegs aufgefallen sind, wurden sofort behoben. Alles in allem TOP.
Nonostante le previsioni poco rassicuranti, è andato tutto bene. La sorpresa è stata la marina di Supetarska Draga che, scelta per la sua posizione a nord di Rab prometteva riparo dal forte vento da sud, si è rivelata in realtà molto esposta creando non poche problemi nell'attracco sotto forte vento laterale.